Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2008 17:47 - Несбъднати пачи...
Автор: fear Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1245 Коментари: 0 Гласове:
0



Беше един скърцащ ден. Зъбите ми скърцаха. На дядо ми зъбите му скърцаха. И на комшията скърцаха. Поскръцваше бензиновата горелка в ръцете на същия този комшия. Скърцаше снегът под подметките ни. Беше голямо СТУДЕНО!
Като забихме ножа във врата на Прасчо, стори ми се, че и той изскърца. После скръцна душата на Прасчо, след което пое към безкрайните вечни тропици, за да се грее.
Орязахме бедният труп на добитъка, нахвърляхме в една тенджера ушенца, опашленца и зурленца и аз я занесох на баба, която стоеше на поста си до печката.
Върнах се насред кучешкия студ, а по пътя видях младия ни пес, който тъкмо от него се спасяваше.
Баба го пуска вътре в къщата, защото е милозлива жена. Особено в по-"прохладните" дни.
После дядо се поряза, докато стържеше кожата на прасето. Баба изхвърча навън, за да го превързва. 
Песът, използува суматохата по най-тарикатския начин, за да изнесе извън къщата и завлече в незнайна посока, прасешките части. Бой не яде, защото преяде и сам си умря.
А нашата пача остана несбъдната.


Тагове:   несбъднати,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fear
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42751
Постинги: 8
Коментари: 29
Гласове: 111
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930